Don’t Nod nie wyklucza, że Banishers: Ghosts of New Eden doczeka się kontynuacji. Tymczasem w sieci pojawiło się kilka interesujących informacji na temat wspomnianej produkcji. Wszystko to za sprawą wywiadu, którego udzielił Stéphane Beauverger, czyli reżyser narracji. W trakcie rozmowy z jednym z zagranicznych serwisów deweloper m.in. ujawnił, ile czasu zajęło twórcom Life is Strange oraz Vampyr stworzenie Banishers: Ghosts of New Eden.
Beauverger w rozmowie z MP1st podkreślił, że
Banishers: Ghosts of New Eden nie jest grą AAA, tylko
„ładnie wykonana gra AA”. Reżyser narracji dodał również, że
Don’t Nod jest
„dumne” ze swojego najnowszego dzieła. Duża mapa oraz
„ogromna ilość zawartości”, którą oferuje wspomniany tytuł, jest natomiast – jak zaznacza sam deweloper – wynikiem
„woli i pasji” do zapewniania odbiorcom
„wspaniałych wrażeń”.
W trakcie wywiadu Beauverger poruszył również kwestię różnić względem poprzednich gier
Don’t Nod. W przeciwieństwie do produkcji opartych na narracji – takich jak
Life is Stange –
Banishers: Ghosts of New Eden ma bowiem bardziej otwartą strukturę i większy zakres treści.
Struktura gry zależy również od charakteru gry, którą tworzymy. Gry oparte na fabule, takie jak Life is Strange czy Tell Me Why, potrzebują bardziej liniowej struktury. W przypadku Banishers czuliśmy, że konieczne jest otwarcie świata i pozwolenie graczom na zgłębianie tajemnic Nowego Edenu we własnym tempie i w kolejności, która jest dla nich wygodniejsza. Stąd bardziej otwarta struktura gry – wyjaśnia deweloper.
Beauverger został także zapytany o to, ile czasu zajęło deweloperom z
Don’t Nod stworzenie
Banishers: Ghosts of New Eden od początku do końca. Deweloper na samym początku wyjaśnił, że w przypadku gier wideo trudno jest wyznaczyć dokładny moment rozpoczęcia prac. Koniec końców reżyser udzielił jednak orientacyjnej odpowiedzi.
Nie jest łatwo zdefiniować pełny czas produkcji, to naprawdę zależy od tego, jak się to rozważa. Od zera? Od pierwszego pomysłu zapisanego ołówkiem na kartce papiery podczas pierwszej fazy koncepcyjnej? Od pierwszej grywalnej sekwencji? Nawet po premierze ludzie wciąż pracują nad grą, na przykład nad łatkami. Powiedzmy, że stworzenie Banishers zajęło od czterech do pięciu lat – informuje Beauverger.
Źródło:
Mikołaj Ciesielski - gram.pl
|
Klemens
|
2024-04-01 15:26:43
|
|